Μικρά τρίθυρα: Έρχεται το τέλος;

Μικρά τρίθυρα: Έρχεται το τέλος;

Posted by

Θα έχετε σίγουρα παρατηρήσει πως τα τελευταία χρόνια, κάποιοι τύποι αυτοκινήτων όπως για παράδειγματα τα τρίθυρα, ή τα πολυμορφικά ή τα κάμπριο κυκλοφορούν όλο και λιγότερο, για διαφορετικούς φυσικά λόγους. Και όταν μια συγκεκριμένη έκδοση ενός νέου μοντέλου φαίνεται να μην τραβάει το ενδιαφέρον, είναι λογικό η βιομηχανία, θέλοντας να εστιάσει την παραγωγή στις εκδόσεις που πουλάνε, να την παράγει όλο και λιγότερο ή και καθόλου.

Το debate είναι έντονο και φαίνεται πως οι τρίθυρες εκδόσεις εγκαταλείπονται σιγά-σιγά από τους κατασκευαστές με το κόστος τους είναι ακόμα ένας από τους λόγους, αφού μπορεί να είναι φθηνότερα για εμάς, αλλά η ανάπτυξή τους κόβει budget από άλλα μοντέλα για τις βιομηχανίες. Ο αντίλογος δεν πείθεται από πρακτικά επιχειρήματα, ούτε ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το αν τα μικρά τρίθυρα είναι ή όχι χρήσιμα τελικά. Η σπορ αίσθηση που αφήνουν εξακολουθεί να γοητεύει περισσότερο τους νέους, αλλά και όσους χρησιμοποιούν πλέον οικογενειακά, αλλά αναπολούν το παλιό τους τρίπορτο Ibiza π.χ.

Αν ρίξουμε μια ματιά στα νέα μοντέλα Citroen C3, Skoda Fabia, Seat Ibiza, VW Polo, Kia Ceed θα δούμε πως κυκλοφορούν μόνο σε πεντάπορτες εκδόσεις, ενώ το ίδιο αναμένεται να κάνει και η Peugeot, έχοντας ήδη κάνει την αρχή για τη διακοπή των τρίθυρων εκδόσεων στις χώρες της Ολλανδίας και της Γερμανίας.

Σε αυτές τις εξελίξεις έρχονται να προστεθούν και φωνές που λένε ότι τα τρίθυρα δεν είναι πρακτικά, με την πρόσβαση στο πίσω κάθισμα να μην είναι άνετη στις περισσότερες περιπτώσεις, ότι δεν αξίζει να «χαραμίζεις» δύο πόρτες για 200-300 ευρώ διαφορά στο κόστος, ότι έχουν μικρότερη μεταπωλητική αξία, ότι υπάρχει η εναλλακτική των κουπέ κ.ά.

Αν λοιπόν σχεδιάζετε αγορά ενός «μικρού» σύντομα, λάβετε υπόψη σας τις εξελίξεις, έτσι ώστε να είστε τόσο σίγουροι για την επιλογή σας, όσο είστε και με την επιλογή της Autopass για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων σας!